Wyszukiwarka:
Jesteś w dziale:  Strona Główna » Jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego » Urząd Gminy » Stanowiska w UG » stanowisko do spraw ewidencji ludności

stanowisko do spraw ewidencji ludności

Stanowisko ds. ewidencji ludności (63) 279 40 82

Realizowane zadania:

1. Ewidencjonowanie ludności i dokumentów stwierdzających tożsamość.

2. Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość.

3. Wydawanie decyzji administracyjnych i zaświadczeń w sprawach zameldowania lub wymeldowania i dowodów osobistych

4. Prowadzenie spraw dotyczących postępowań cywilnych i karnych, w tym:

4.1. ustanawianie pełnomocnika w sprawach o ustalenie ojcostwa i roszczenia alimentacyjne oraz w sprawach o przysposobienie,
4.2. przyjmowanie pism sądowych i wywieszanie ogłoszeń o ustanowieniu kuratora.

5. Prowadzenie rejestru wyborców.

6. Sporządzanie sprawozdań w sprawach ewidencji ludności.

7. Udzielanie informacji osobowych upoważnionym instytucjom.

8. Sporządzanie wykazu dzieci podlegających obowiązkowi szkolnemu i nauki.

Osoba odpowiedzialna za:
  • wytworzenie informacji:
  • wprowadzenie informacji do podstrony BIP: Barbara Grzelak (21/04/2004 13:08:43)
  • zaakceptowanie treści informacji: Ewelina Pietrzak (20/02/2012 14:12:20)
  • ostatnią zmianę treści wiadomości: Ewelina Pietrzak (20/02/2012 14:12:13)