KOMUNIKATY

Informacja o przystąpieniu do wyborów ławników do sądów powszechnych na kadencję 2020-2023


  Wójt Gminy Turek informuje, że przystępuje się do wyboru ławników

do Sądu Rejonowego w Turku w liczbie 1 osoby, na kadencję 2020-2023

 

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 52 ze zm.) dalej ustawa,
  • rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 czerwca 2011 r. w sprawie sposobu postępowania z dokumentami złożonymi radom gmin przy zgłaszaniu kandydatów na ławników oraz wzoru karty zgłoszenia (t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 121, poz. 639) - dalej rozporządzenie.

Nieprzekraczalny termin zgłaszania kandydatów upływa 30 czerwca 2019 r.

Zgłoszenia, które wpłynęły do rady gminy po upływie terminu pozostaną bez biegu. Przywrócenie terminu do zgłoszenia kandydatów jest niedopuszczalne.

Art. 158 ustawy określa, że ławnikiem może być wybrany ten, kto:

  1. posiada obywatelstwo polskie i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich;
  2. jest nieskazitelnego charakteru;
  3. ukończył 30 lat;
  4. jest zatrudniony, prowadzi działalność gospodarczą lub mieszka w miejscu kandydowania co najmniej od roku;
  5. nie przekroczył 70 lat;
  6. jest zdolny, ze względu na stan zdrowia, do pełnienia obowiązków ławnika;
  7. posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe.

Art. 159 ustawy określa, że ławnikami nie mogą być:

  1. osoby zatrudnione w sądach powszechnych i innych sądach oraz w prokuraturze;
  2. osoby wchodzące w skład organów, od których orzeczenia można żądać skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego;
  3. funkcjonariusze Policji oraz inne osoby zajmujące stanowiska związane ze ściganiem przestępstw i wykroczeń;
  4. adwokaci i aplikanci adwokaccy;
  5. radcy prawni i aplikanci radcowscy;
  6. duchowni;
  7. żołnierze w czynnej służbie wojskowej;
  8. funkcjonariusze Służby Więziennej;
  9. radni gminy, powiatu i województwa.

Kandydatów na ławników mogą zgłaszać radzie gminy:

  1. prezesi właściwych sądów;
  2. stowarzyszenia, inne organizacje społeczne i zawodowe zarejestrowane na podstawie przepisów prawa, z wyłączeniem partii politycznych;
  3. co najmniej pięćdziesięciu obywateli mających czynne prawo wyborcze, zamieszkujących stale na terenie gminy dokonującej wyboru.


Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia dołącza się dokumenty wystawione nie wcześniej niż 30 dni przed dniem złożenia zgłoszenia:

  1. informację z Krajowego Rejestru Karnego dotyczącą zgłaszanej osoby;
  2. oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  3. oświadczenie kandydata, że nie jest lub nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej, a także, że władza rodzicielska nie została mu ograniczona ani zawieszona;
  4. zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia, wystawione przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 października 2017 r. o podstawowej opiece zdrowotnej (Dz. U. poz. 2217 oraz z 2018 r. poz. 1000 i 1544), stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania funkcji ławnika;
  5. dwa zdjęcia zgodne z wymogami stosowanymi przy składaniu wniosku o wydanie dowodu osobistego.

Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia przez stowarzyszenie, inną organizację społeczną lub zawodową, zarejestrowaną na podstawie przepisów prawa, dołącza się aktualny (wystawiony nie wcześniej niż trzy miesiące przed dniem zgłoszenia) odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo odpis lub zaświadczenie potwierdzające wpis do innego właściwego rejestru lub ewidencji dotyczące tej organizacji.

Do zgłoszenia kandydata na ławnika dokonanego na karcie zgłoszenia przez obywateli dołącza się listę osób zawierającą imię (imiona), nazwisko, numer ewidencyjny PESEL, miejsce stałego zamieszkania i własnoręczny podpis każdej z pięćdziesięciu osób zgłaszających kandydata.

Osobą uprawnioną do składania wyjaśnień w sprawie zgłoszenia kandydata na ławnika przez obywateli jest osoba, której nazwisko zostało umieszczone jako pierwsze na liście.

Zgłoszenia kandydatów, które nie spełniają wymogów określonych w ustawie i rozporządzeniu pozostawia się bez biegu.

Koszty przygotowania dokumentów ponosi kandydat na ławnika.

Kandydaci przed wyborami podlegają zaopiniowaniu przez zespół powołany przez radę gminy, w szczególności w zakresie spełnienia przez nich wymogów określonych w ustawie.


Kartę zgłoszenia wydaje oraz szczegółowych informacji w sprawie wyboru ławników udziela oraz zgłoszenia przyjmuje:

Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4 pok. nr 18 , w godz. 7:30-15:30, tel. (63) 279 40 81


Kartę zgłoszenia można pobrać także w formie edytowalnej ze stron internetowych:

  • Ministerstwa Sprawiedliwości,

http://bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/sady-powszechne/

https://arch-bip.ms.gov.pl/pl/ministerstwo/sady-powszechne/download,2045,0.html

 

  • Link do strony znajduje się również w Biuletynie Informacji Publicznej http://bip.gmina.turek.pl/


Wyborów ławników dokona Rada Gminy Turek w głosowaniu tajnym, w terminie do końca października 2019 r.

 

Wójt Gminy Turek
/-/ Karol Mikołajczyk

Lista wiadomości
osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w roku 2019 w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł oraz udzielono pomocy publicznej
osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono pomocy publicznej (pomoc de minimis) w formie dofinansowania kosztów kształcenia młodocianego pracownika
dotyczy nieruchomości gruntowej w miejscowości Szadów Pański
w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia mandatu radnego
„Budowa drogi gminnej, ul. Topolowej w miejscowości Słodków Kolonia, gmina Turek "
„Budowa drogi gminnej, ul. Lipowej, Cisowej, Modrzewiowej i Brzozowej w miejscowości Słodków Kolonia, gmina Turek"
„Budowa drogi gminnej w miejscowości Żuki, gmina Turek "
„Budowa drogi gminnej, ul. Miętowej i Krokusowej w miejscowości Obrzębin, gmina Turek "
"Budowa drogi gminnej w miejscowościach Słodków Kolonia i Obrzębin, gmina Turek"
„Budowa drogi gminnej, ul. Klonowej w miejscowości Słodków Kolonia, gmina Turek "
„Budowa drogi gminnej, ul. Bukowej w miejscowości Słodków Kolonia, gmina Turek "
osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w roku 2018 w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł oraz udzielono pomocy publicznej
dotyczy wodociągów publicznych w miejscowościach: Cisew, Dzierżązna, Grabieniec, Kaczki Średnie i Słodków
dotyczy zawiadomienia o wydaniu decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym o numerze ewidencyjnym 202/2 o pow. 0,1200 ha, obręb Kaczki Średnie, gmina Turek, powiat Turecki, województwo Wielkopolskie.
dotyczy podziału nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym o nr ewid. 202/2 o pow. 0,1200 ha, obręb Kaczki Średnie, gmina Turek, powiat Turecki, województwo Wielkopolskie.
przeprowadzonego w dniu 12 listopada 2018 r. ustnego przetargu nieograniczonego na sprzedaż nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Turek
dotyczy sprzedaży nieruchomości gruntowych w miejscowościach Albertów, Cisew i Warenka
dotyczy wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzenie do urządzeń kanalizacyjnych innych podmiotów, ścieków przemysłowych, zawierających substancje szkodliwe dla środowiska.
dotyczy przebudowy drogi gminnej w miejscowości Obrzębin
- dotyczy przebudowy drogi gminnej w miejscowości Cisew
w sprawie ogłoszenia konkursu na stanowisko dyrektora Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Turkowicach
o wyłożeniu projektu operatu opisowo-kartograficznego modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz aktualizacji kartoteki budynków i lokali dla Gminy Turek - w ramach projektu "Powiat Turecki - SMART GEODEZJA"
dotyczy obowiązywania uchwał antysmogowych
o objęciu funkcji, właściwości terytorialnej oraz o siedzibie i czasie pracy Komisarza Wyborczego w Koninie I
pn. „Pomysłowa Atrakcyjna Różnorodna Kompleksowa – Rewitalizacja Parku Miejskiego, narzędziem integracji i aktywizacji mieszkańców Turku”
DOTYCZY USUWANIA WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST
o liczbie urzędników wyborczych w poszczególnych gminach na obszarze właściwości delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Koninie oraz o zasadach dokonywania zgłoszeń kandydatów na funkcję urzędnika wyborczego.
dotyczy zawiadomienia o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi krajowej nr 72 w miejscowości Słodków
dotyczy "Świadczenia usługi w zakresie oświetlenia ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Turek od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2021 r."
w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa 8 Edukacja Działanie 8.1. Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównanie dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej Poddziałanie 8.1.2. Kształcenie ogólne - projekty konkursowe.
- dotyczy zawiadomienia o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na rozbudowie drogi krajowej nr 72 w miejscowości Słodków
dotyczy przebudowy drogi w miejscowości Korytków
dotyczy zmiany sposobu informowania stron postępowania w czynnościach podejmowanych w sprawach, w których liczba stron przekracza 20
dotyczy wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej pn. "Budowa drogi gminnej Obrzębin-Słodków Kolonia"
w sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na wsparcie realizacji zadań publicznych przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie w 2017 r.
dotyczy wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia przedsiębiorstwu Profim Sp. z o.o. z siedzibą przy ul Górniczej 8, 62-700 Turek, pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków przemysłowych zawierających substancje szczególnie szkodliwe dla środowiska wodnego, pochodzących z Zakładu Profim Sp. z o.o. w Turku, do urządzeń kanalizacyjnych, będących własnością Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z 0.0. z siedzibą przy ul. Polnej 4, 62-700 Turek.
osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w 2016 roku udzielono pomocy publicznej (pomoc de minimis) w formie dofinansowania kosztów kształcenia młodocianego pracownika
osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w roku 2016 w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł oraz udzielono pomocy publicznej
Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Słodkowie
Szkoły Podstawowej im. Józefa Mehoffera w Chlebowie
Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Cisewie
Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej – Curie w Żukach
Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Turkowicach
Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kaczkach Średnich
obowiązujące na terenie działania Związku Międzygminnego Wodociągów i Kanalizacji w Koninie na okres 01.05.2017 r. do 30.04.2018 r.
Bezpieczne stosowanie środków ochrony roślin
o przystąpieniu do procedury zapewnienia udziału społeczeństwa w opracowywaniu projektu Programu ochrony powietrza dla strefy wielkopolskiej w zakresie pyłu PM10, PM2,5 oraz B(a)P
Świadczenie usługi w zakresie oświetlenia ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Turek w okresie od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r.
dotyczy zimowego utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Turek w sezonie zimowym 2016/2017
dotyczy świadczenia usługi w zakresie oświetlenia ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Turek w okresie od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r.
Wójt Gminy Turek podaje do publicznej wiadomości, że w okresie od sierpnia 2016 Gmina Turek przeprowadzi inwestycję polegającą na budowie gminnej drogi w miejscowości Turkowice i przebudowę drogi w miejscowości Kaczki Średnie
Wójt Gminy Turek podaje do publicznej wiadomości, że w okresie od października 2016 Gmina Turek przeprowadzi inwestycję polegającą na budowie gminnej drogi w miejscowości Budy Słodkowskie
zawiadamiające o wydaniu decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym oraz zmniejszenia jej wartości w wyniku realizacji inwestycji polegającej na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia DN 700, PN 8,4 MPa relacji Gustrzyn-Odolanów (etap I)
na wsparcie realizacji zadań publicznych przez organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, prowadzące działalność statutową w danej dziedzinie poprzez dofinansowanie zadań realizowanych na rzecz mieszkańców Gminy Turek.
osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w roku 2015 w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł. oraz udzielono pomocy publicznej.
dotyczy zawiadomienia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla zadania inwestycyjnego obejmującego "Budowę drogi gminnej w miejscowości Kowale Księże".
osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości, którym udzielono pomocy publicznej (pomoc de minimis) w formie dofinansowania kosztów kształcenia młodocianego pracownika
dotyczy sprzedaży nieruchomości zabudowanej w miejscowości Żuki.
w sprawie wyborów uzupełniających sołtysa Sołectwa Warenka.
dotyczy wydania decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym oraz zmniejszenia jej wartości w wyniku realizacji inwestycji polegającej na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia DN700, PN 8,4 MPa relacji Gustrzyn-Odolanów (etap I)
dotyczy wydania decyzji w sprawie ustalenia odszkodowania z tytułu szkód powstałych na nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym oraz zmniejszenia jej wartości w wyniku realizacji inwestycji polegającej na budowie gazociągu wysokiego ciśnienia DN700, PN 8,4 MPa relacji Gustrzyn-Odolanów (etap I)
"Programu współpracy Gminy Turek z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2015 rok"
dotyczy zawiadomienia o wydaniu decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania inwestycyjnego obejmującego: "Budowę drogi w miejscowości Budy Słodkowskie" na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 128,150,151,152/2,153/2,154/2,205 - jednostka ewidencyjna Budy Słodkowskie, obręb Turek.pdf
dotyczy wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie wniosku o udzielenie pozwolenia wodnoprawngo na wprowadzenie ścieków przemysłowych zawierających substancje szkodliwe dla środowiska wodnego
dotyczy zawiadomienia o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej dla zadania inwestycyjnego obejmującego: "Budowę drogi w miejscowości Budy Słodkowskie" na działkach oznaczonych w ewidencji gruntów numerami 128,150,151,152/2,153/2,154/2,205 - jednostka ewidencyjna Budy Słodkowskie, obręb Turek.
– zwrot podatku akcyzowego producentom rolnym
dotyczy świadczenia usługi w zakresie oświetlenie ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Turek, w okresie od dnia 01 stycznia 2016 r. do dnia 31 grudnia 2016 r.
dotyczy lokalu do wynajęcia w miejscowości Słodków, Gmina Turek.
dotyczy odwołania przetargu nieograniczony na sprzedaż nieruchomości zabudowanej oznaczonej w ewidencji gruntów nr działki 159/1 położonej obręb Żuki.
dotyczy składania wniosków o wyszacowanie szkód w gospodarstwie rolnym, spowodowanych suszą
osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w roku 2014 w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł oraz udzielono pomocy publicznej.pdf
zawiadomienie o wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie zbiornika bezodpływowego na ścieki o pojemności do 30m³ na działce o nr ewid. 122/4, obręb Chlebów, gmina Turek.
zawiadomienie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie linii kablowej niskiego i średniego napięcia oraz słupowej stacji transformatorowej, a także na wymianie słupa linii napowietrznej średniego napięcia w celu zasilenia w energię elektryczną obiektów budownictwa jednorodzinnego na działkach o nr ewidencyjnych: 166/22, 166/19, 168/14, 168/15, 168/16, 168/3, 170/24, 170/23, 170/20, 170/17, 172/9, 170/21 w obrębie Słodków Kolonia, w gminie Turek.
dotyczy wszczęcia postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie zbiornika bezodpływowego o pojemności do 30m3 na działce o nr ewid. 122/4 obręb Chlebów, gmina Turek
o zakończeniu postępowania w sprawie wydania końcowej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego polegającego na budowie oświetlenia drogowego na działkach o nr ewid.: 20/3, 78/2, 26/1, 29/1 obręb Obrębizna, Gmina Turek.
dotyczy wszczęcia postępowania w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie budynku rozdzielni średniego napięcia wraz z towarzyszącymi urządzeniami pomocniczymi na części działki o nr ewid. 168/1 w obrębie Żuki w gminie Turek.
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie „Programu współpracy Gminy Turek z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2014 r., poz. 1118 ze zmianami) na 2015 rok"
dotyczy wydaniu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na budowie oświetlenia drogi na działce o nr ewid. 367, obręb Grabieniec, gmina Turek
dotyczy zawiadomienia o wydaniu decyzji uchylającej w całości decyzję Starosty Tureckiego Nr 3/14 z dnia 6.05.2014 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. „Budowa odcinka drogi gminnej nr 663562P w miejscowości Dzierżązna”
dotyczy wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie oświetlenia drogi powiatowej na działkach o nr ewid. 137 i 77, 35/1 obręb Wietchinin, gmina Turek.
dotyczy wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji polegającej na: budowie oświetlenia drogowego na działkach o nr ewid. 132/2, 155, 152, 165, 63, 164, 62/1, obręb Wrząca, gmina Turek
o zakończeniu postępowania dowodowego w toku postępowania administracyjnego w sprawie odwołania od decyzji Starosty Tureckiego Nr 3/14 z dnia 6.05.2014 r. (znak AB.6740.1.11.2013) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. "Budowa odcinka drogi gminnej nr 663562P w miejscowości Dzierżązna", i przystąpieniu do rozpatrywania zgromadzonego materiału dowodowego w celu ustalenia treści rozstrzygnięcia.
osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w roku 2013 w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej łącznie 500 zł oraz udzielono pomocy publicznej.pdf
dotyczy sfinansowania usuwania wyrobów zawierających azbest
dotyczy wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn. "Budowa odcinka drogi gminnej nr 663562P w miejscowości Dzierżązna
dotyczy "Budowy odcinka drogi gminnej nr 663562 P w miejscowości Dzierzążna"
w sprawie powołania obwodowych komisji do spraw referendum w referendum gminnym w sprawie odwołania Rady Gminy Turek zarządzonym na 26 stycznia 2014 r.
w sprawie powołania Gminnej Komisji do Spraw Referendum w Turku w referendum gminnym dotyczącym odwołania Rady Gminy Turek przed upływem kadencji, zarządzonym na dzień 26 stycznia 2014 r.
Informacja o numerach i granicach obwodów głosowania oraz o siedzibach Obwodowych Komisji ds. Referendum powołanych dla przeprowadzenia referendum gminnego w sprawie odwołania Rady Gminy Turek przed upływem kadencji - zarządzonego na dzień 26 stycznia 2014 r.
z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie „Programu współpracy Gminy Turek z organizacjami pozarządowymi oraz z podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r. Nr 234, poz. 1536 ze zmianami) na 2014 rok"
dotyczy budowy gazociągu relacji Gustorzyn - Odolanów: Etap I Gustorzyn - Turek, na terenie województwa wielkopolskiego
dotyczy "Gazociągu przesyłowego wysokiego ciśnienia DN 700, MOP 8,4 MPa relacji Gustorzyn-Odolanów: etap II Turek-Odolanów, na terenie województwa wielkopolskiego"
-dotyczy decyzji z dnia 15.12.2010 r. nr 23/2010 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 470 Kościelec-Ceków Kolonia –teren powiatu tureckiego w terminie od dnia 17.01.2013r. do 31.01.2013 r.
- dotyczy budowy "Gazociągu wysokiego ciśnienia DN 700 MOP 8,4 MPa relacji Gustorzyn-Odolanów, etap I Gustorzyn- Turek na terenie województwa wielkopolskiego o długości 47,9 km"
REJESTR DZIAŁALNOŚCI REGULOWANEJ W ZAKRESIE ODBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH