Przedkładanie informacji o wyrobach zawierających azbest

MIESZKAŃCY GMINY TUREK

Zgodnie z art. 162 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1219 ze zm.), wszyscy wykorzystujący substancje stwarzające szczególne zagrożenie dla środowiska zobowiązani są do dokumentowania rodzaju, ilości i miejsc ich występowania. Osoby fizyczne niebędące przedsiębiorcami przedkładają informację Wójtowi. Przedmiotowa informacja podlega bieżącej aktualizacji.

Dlatego też, prosimy o wypełnienie odpowiedniego formularza i złożenie go w terminie do dnia 31 stycznia 2021 r. u sołtysa lub w Urzędzie Gminy, pokój nr 4. Druk formularza można pobrać u sołtysa, w siedzibie urzędu- Centrum Informacji i Obsługi lub ze strony internetowej Urzędu Gminy:

  •  www.gmina.turek.pl (KOMUNIKATY I OGŁOSZENIA),
  • www.bip.gmina.turek.pl (KOMUNIKATY),

 

Osoby, które złożyły informację o wyrobach zawierających azbest w latach ubiegłych, składają kolejną informację w przypadku usunięcia i przekazania do unieszkodliwienia ww. wyrobów.

Jednocześnie przypominamy, że prace związane z usuwaniem i transportem wyrobów zawierających azbest mogą prowadzić tylko wyspecjalizowane firmy posiadające stosowne zezwolenia.

Telefon kontaktowy: 63 279-40-83

Wójt Gminy Turek
/-/ Karol Mikołajczyk

Do pobrania: