Budowa drogi gminnej w miejscowości Turkowice oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kaczki Średnie
Budowa drogi gminnej w miejscowości Turkowice oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kaczki Średnie
Turek: Budowa drogi
gminnej w miejscowości Turkowice oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości
Kaczki Średnie
Numer ogłoszenia: 131241 - 2016; data zamieszczenia: 12.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu
zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Turek
, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 2794060, faks 63
2794066.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: e-mail:turek-g@info.wokiss.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej w miejscowości
Turkowice oraz przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kaczki Średnie.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego
zamówienia stanowi jedno zadanie i obejmuje budowę drogi gminnej w miejscowości
Turkowice oraz przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kaczki Średnie. 1)
Budowa drogi gminnej w miejscowości Turkowice (od km 0 + 600 do km 1 + 139) gm.
Turek na długości 539,0 m. Zakres robót obejmował będzie: - robot pomiarowe, -
roboty ziemne, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcji, -
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie nawierzchni z mieszanki
mineralno - asfaltowej, - wykonanie przepustów pod zjazdami, - mechaniczne
ścinanie drzew, karczowanie pni, - roboty wykończeniowe. Całość robót
wykonywana będzie w pasie drogowym drogi gminnej. 2) Przebudowa drogi gminnej w
miejscowości Kaczki Średnie gm. Turek na długości 237,0 m. Zakres robót
obejmował będzie: - robot pomiarowe, - roboty ziemne, - profilowanie i
zagęszczenie podłoża pod w-wy konstrukcji, - wykonanie podbudowy z kruszywa
łamanego, - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych
grysowych, - wykonanie przepustów pod zjazdami, - mechaniczne ścinanie drzewa,
karczowanie pnia, - roboty wykończeniowe. Całość robót wykonywana będzie w
pasie drogowym drogi gminnej..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających
|
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany
jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych
00/100).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny
spełnienia, przez Wykonawców, warunków udziału w postępowaniu na dzień
składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty
według metody spełnia - nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykaz robót budowlanych
w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia,
wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z
podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonym
dokumentem potwierdzającym, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (według wzoru stanowiącego załącznik
nr 4 do SIWZ). Warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, 3 roboty
budowlane, odpowiadające jak w przedmiocie zamówienia, za kwotę łącznie co
najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto 00/100).
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający dokona oceny
spełnienia, przez Wykonawców, warunków udziału w postępowaniu na dzień
składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty
według metody spełnia - nie spełnia
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami
(według wzoru stanowiącego załącznika nr 6 do SIWZ). Warunek Zamawiający uzna
za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w zakresie branży
drogowej.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Informacja banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada
rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert; Warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli
Wykonawca wykaże, że kwota posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytowa wykonawcy jest równa lub wyższa od wartości 450 000,00 zł brutto
(słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto 00/100).
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących
najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w
sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie na temat wielkości średniego
rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz
liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 90
·
2 - okres udzielonej gwarancji - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja
elektroniczna, adres strony, na której będzie
prowadzona:
|
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://bip.gmina.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd
Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, pokój nr 31.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2016 godzina
09:00, miejsce: Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek,Centrum
Informacji i Obsługi Urzędu Gminy Turek..
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
/-/
Karol Mikołajczyk
Załączniki do pobrania:
1.
SIWZ
2.
Załączniki nr 1-7
3.
Załącznik nr 8
4.
Załącznik nr 9
5. Dokumentacja Turkowice
6. Dokumentacja Kaczki Średnie
Lista wiadomości