Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne
Turek:
Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 110375 - 2016; data zamieszczenia: 29.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Urząd Gminy
Turek , ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 2794060, faks
63 2794066.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
e-mail:turek-g@info.wokiss.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanych pojemników na odpady komunalne.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa
używanych pojemników na odpady komunalne. pojemniki o pojemności 120l - 4200
sztuk pojemniki o pojemności 240l - 25 sztuk pojemniki o pojemności 1100l - 5
sztuk.
II.1.5)
V
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje
udzielenie zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6
ustawy do 10% zamówienia podstawowego.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.92.84.80-6.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: nie dotyczy
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny
spełnienia, przez Wykonawców, warunków udziału w postępowaniu na dzień
składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i
dokumenty według metody spełnia - nie spełnia
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny
spełnienia, przez Wykonawców, warunków udziału w postępowaniu na dzień
składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i
dokumenty według metody spełnia - nie spełnia
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny
spełnienia, przez Wykonawców, warunków udziału w postępowaniu na dzień
składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i
dokumenty według metody spełnia - nie spełnia
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający dokona oceny spełnienia,
przez Wykonawców, warunków udziału w postępowaniu na dzień składania
ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty według
metody spełnia - nie spełnia
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 86
- 2 - Termin dostawy - 14
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.gmina.turek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, pokój nr 4..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2016 godzina 11:30, miejsce:
Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, Centrum Informacji i Obsługi
Urzędu Gminy Turek..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt
/-/ Karol Mikołajczyk
Załączniki:
1. SIWZ
2. Załączniki od nr 1 do nr 6