Ogłoszenie o zamówieniu - DOWOZY DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Turek: DOWOZY DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
I GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Numer ogłoszenia: 139553 - 2016; data zamieszczenia: 15.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Turek , ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie,
tel. 63 2794060, faks 63 2794066.
·
Adres strony
internetowej zamawiającego: www.gmina.turek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOZY DZIECI I MŁODZIEŻY DO SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I
GIMNAZJUM W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Przedmiotem
niniejszego zamówienia jest jedno zadanie, które obejmuje dowozy dzieci i
młodzieży do szkół podstawowych i gimnazjum, które są prowadzone przez Gminę
Turek oraz powrotny przewóz ze szkoły do miejsca zamieszkania. Wykonanie
przedmiotu zamówienia polega na dowozie uczniów do szkół podstawowych oraz
gimnazjum, dla których organem prowadzącym jest Gmina Turek oraz powrotny
przewóz do miejsca zamieszkania uczniów. Przy ustalaniu liczby kilometrów
dowozów i odwozów nie brana będzie pod uwagę odległość siedziby Wykonawcy od
Urzędu Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek. Usługa będąca przedmiotem
zamówienia dotyczy dowozu i odwozu po drogach asfaltowych, na odcinku około 6
km w jedną stronę dotyczy dowozu i odwozu po drodze żwirowej. Zamawiający nie
zapewnia parkingów dla autobusów, którymi świadczona będzie usługa dowozu i
odwozu uczniów. Usługa będąca przedmiotem zamówienia podczas dowozów do szkół i
powrotnego przewozu ze szkół do miejsc zamieszkania uczniów ma być wykonywana
przez trzy autobusy, z których jeden ma mieć co najmniej 56 miejsc siedzących i
co najmniej 14 miejsc stojących oraz dwa mają mieć co najmniej 46 miejsc
siedzących każdy i co najmniej 11 miejsc stojących każdy. Przez cały okres
wykonywania zamówienia dowożenie dzieci i młodzieży do szkół winno być
realizowane pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami
prawa o ruchu drogowym.
Trasy autobusów są następujące:
A. DOWOZY
1. Autobus
nr 1
Trasa dowozów:
wyjazd spod Urzędu Gminy Turek ok. godz. 650 – dowozy
do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Słodkowie i Gimnazjum w Słodkowie: Turek,
Grabieniec, Obrzębin, Turek Muchlin, Słodków, Słodków Kolonia, Obrzębin,
Grabieniec (za cmentarzem), Słodków, Turek.
2. Autobus nr 2
Trasa dowozów:
wyjazd spod Urzędu Gminy Turek ok. godz. 630 – dowozy
do Szkoły Podstawowej w Cisewie, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Słodkowie i
Gimnazjum w Słodkowie: Turek, Albertów, Piętno, Wrząca, Budy Słodkowskie,
Albertów, Słodków, Cisew, Paździerowice, Budy Słodkowskie, Słodków, Turek.
3. Autobus nr 3
Trasa dowozów:
wyjazd spod Urzędu Gminy Turek ok. godz. 640 – dowozy
do Szkoły Podstawowej w Żukach, Szkoły Podstawowej w Turkowicach i Gimnazjum w
Słodkowie: Turek, Obrębizna, Szadów Księży, Szadów Pański, Laski, Żuki,
Turkowice, Turek, Słodków, Turek.
B. ODWOZY
1. Autobus nr 1
Trasa odwozów:
a) odwozy z
Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Słodkowie i Gimnazjum w Słodkowie (ok. godz.
1130 – 1240) – Turek, Słodków Kolonia, Grabieniec, Obrzębin, Budy Słodkowskie,
Albertów, Piętno, Wrząca, Słodków, Turek,
b) odwozy z
Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Słodkowie i Gimnazjum w Słodkowie (ok. godz.
1300 – 1630) – Słodków, Grabieniec, Obrzębin, Muchlin, Słodków Kolonia,
Słodków, Turek.
2. Autobus nr 2
Trasa odwozów:
a) odwozy
ze Szkoły Podstawowej w Cisewie, Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Słodkowie i
Gimnazjum w Słodkowie (ok. godz. 1200-1630) – Cisew, Paździerowice, Budy
Słodkowskie, Albertów, Piętno, Wrząca, Turek,
3. Autobus nr 3
a) odwozy z
Gimnazjum w Słodkowie i Szkoły Podstawowej w Żukach (ok. 1230-1530) –
Obrębizna, Szadów Księży, Szadów Pański, Laski, Żuki, Turkowice, Turek,
Słodków, Turek.
Szczegółowy plan dowozów i odwozów Wykonawca otrzyma
najpóźniej dnia 26 sierpnia 2016 r. Plan dowozów i odwozów podlega bieżącej
aktualizacji w przypadku stałej zmiany planu zajęć szkolnych, a tym samym
zmiany liczby kilometrów, liczby przewożonych dzieci i młodzieży oraz godzin
poszczególnych kursów. Trasy dowozów i odwozów mogą ulec zmianom.
Rozmiar przedmiotu zamówienia w zakresie podanej
liczby kilometrów określony jest na podstawie roku szkolnego 2015/2016 i
zgodnie z tym średnia dzienna ilość kilometrów będzie wynosić:
1. autobus
nr 1 – 135 km,
2. autobus
nr 2 – 174 km,
3. autobus
nr 3 – 131 km.
Rzeczywista ilość kilometrów wynikać będzie z
faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w roku szkolnym 2016/2017 i dlatego
ilość kilometrów może ulec zmianie. Zamawiający przed podpisaniem umowy będzie
żądał okazania aktualnych dokumentów dopuszczających dany pojazd do ruchu
(dowód rejestracyjny potwierdzający stan techniczny pojazdu). Wykonawca może na
własny koszt przeprowadzić wizję lokalną miejsc realizacji zamówienia oraz
uzyskać wszelkie informacje, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty, a
w szczególności wgląd do harmonogramu dowozów i odwozów obowiązującego w roku
szkolnym 2015/2016 w Urzędzie Gminy Turek, pok. nr 18, tel. 63 279 40 81.
II.I.5) Przewiduje się udzielenie zamówień
uzupełniających - Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6)
ustawy w przypadku konieczności nabycia przedmiotu zamówienia określonego w
SIWZ, nieprzekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia
podstawowego, na warunkach określonych w złożonej ofercie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje
wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia: nie.
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS
SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1)
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Ocena spełniania
przedstawionego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Ocena spełniania
przedstawionego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Ocena spełniania
przedstawionego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
·
III.3.4) Osoby
zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Ocena spełniania
przedstawionego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Ocena spełniania
przedstawionego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH,
JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST.
1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej
samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
1 – Cena – 95
2 – Szybkość podstawienia autobusu zastępczego – 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres
strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: http://bip.gmina.turek.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2016
godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Turek, Centrum Informacji i Obsługi, ul.
Ogrodowa 4, 62-700 Turek. Otwarcie ofert nastąpi 26.07.2016 o godz. 11:00 w
Urzędzie Gminy Turek, sala nr 29, ul. Ogrodowa 4,
62-700 Turek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania
o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy
udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części
zamówienia: nie.
Wójt
/-/ Karol Mikołajczyk
Załączniki do pobrania: