Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Świadczenie usługi w zakresie oświetlenia ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Turek
Ogłoszenie
nr 368238 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Turek: Świadczenie usługi w zakresie oświetlenia ulic i dróg oraz innych
otwartych terenów publicznych na terenie Gminy Turek w okresie od dnia 1
stycznia 2017 r. do dnia 31 grudnia 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie
było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 349265-2016
Ogłoszenie o
zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie
zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie
zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie
zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej
nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Urząd Gminy
Turek, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 63 279 40 60, faks
63 279 40 66, e-mail gminaturek@konin.lm.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.gmina.turek.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w
tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone
przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana
przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i
na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z
zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa
nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie
usługi w zakresie oświetlenia ulic i dróg oraz innych otwartych terenów
publicznych na terenie Gminy Turek w okresie od dnia 1 stycznia 2017 r. do dnia
31 grudnia 2017 r.
Numer
referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj
zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane:
Określenie
wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi w zakresie oświetlenie
ulic i dróg oraz innych otwartych terenów publicznych za pomocą infrastruktury
oświetleniowej stanowiącej własność lub będącej w posiadaniu Oświetlenie
Uliczne i Drogowe sp. z o.o. z siedzibą w Kaliszu wraz z utrzymaniem punktów
świetlnych i konserwacją infrastruktury oświetleniowej w obrębie
administracyjnym Gminy Turek, w okresie od dnia 01 stycznia 2017 r. do dnia 31
grudnia 2017 r
II.4)
Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny
Kod CPV: 50232100-1
Dodatkowe kody CPV: 50232110-4, 65310000-9, 09310000-5
SEKCJA III:
PROCEDURA
III.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z
wolnej ręki
III.2)
Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV:
UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
Postępowanie/część
zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
|
|
IV.1) DATA
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia
Wartość
bez VAT508970.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba
otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii
Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie
zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o. o., , ul. Wrocławska
71A, 62-800, Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Skrót literowy nazwy państwa:
IV.6)
INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z
NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena
wybranej oferty/wartość umowy 508970.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 508970.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 508970.00
Waluta: PLN
IV.7)
Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia
podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona
podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1)
Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zamówienie z wolnej ręki na
podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,
dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne
(tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 ze zm.) do zadań własnych gminy z zakresie
zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i paliwa gazowe należy finansowanie
oświetlenia znajdujących się na terenie gminy: ulic placów, dróg gminnych, dróg
powiatowych i dróg wojewódzkich, dróg krajowych, innych niż autostrady i drogi
ekspresowe w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
przebiegających w granicach terenu zabudowy, części dróg krajowych, innych niż
autostrady i drogi ekspresowe w rozumieniu ustawy z dnia 27 października 1994
r. o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym, wymagających
odrębnego oświetlenia:– przeznaczonych do ruchu pieszych lub rowerów, –
stanowiących dodatkowe jezdnie obsługujące ruch z terenów przyległych do pasa
drogowego drogi krajowej;. Przez finansowanie oświetlenia zgodnie z art. 3 pkt
22 przywołanej wyżej ustawy należy rozumieć finansowanie oświetlenia - kosztów
energii elektrycznej pobranej przez punkty świetlne oraz koszty ich budowy i
utrzymania. Wykonywanie usługi związanej z oświetleniem ulic i dróg oraz innych
otwartych terenów publicznych na terenie gminy Turek - stanowiącej przedmiot
zamówienia mieści się zatem w wyżej wymienionym katalogu Gmina Turek nie
posiada własnej sieci oświetleniowej i punktów świetlnych. Właścicielem
infrastruktury oświetleniowej jest podmiot Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z
o.o., w której Gmina Turek posiada udziały. Działalność tej spółki obejmuje
szeroko rozumianą usługę oświetleniową, polegającą na zapewnieniu dopływu
energii i utrzymaniu w należytym stanie technicznym infrastruktury
oświetleniowej. Z uwagi na fakt, iż Gmina Turek jest zobowiązana w ramach zadania
własnego do pokrywania kosztów związanych z oświetleniem ulic, placów i dróg
publicznych oraz kosztów utrzymania, konserwacji i obsługi punktów świetlnych
położonych na terenie Gminy Turek (nawet nie będących jej własnością), a także
to, że jedynym właścicielem i zarządcą infrastruktury oświetleniowej w Kaliszu
jest podmiot Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. istnieją podstawy do
wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia
z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy - Prawo zamówień
publicznych.
Wójt Gminy Turek
/-/ Karol Mikołajczyk