Remont placu przy Urzędzie Gminy Turek - etap I
Ogłoszenie o zamówieniu - roboty budowlane
Turek:
Remont placu przy Urzędzie Gminy Turek - etap I
Numer ogłoszenia: 43498 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia publicznego
|
|
zawarcia umowy ramowej
|
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Turek , ul. Ogrodowa 4, 62-700
Turek, woj. wielkopolskie, tel. 63 2794060, faks 63 2794066.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: e-mail:turek-g@info.wokiss.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont placu
przy Urzędzie Gminy Turek - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości
lub zakresu zamówienia:
Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi jedno zadanie i obejmuje roboty
budowlane branży drogowej i sanitarnej związane z remontem placu przy Urzędzie
Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, który swym zakresem obejmuje: - roboty
rozbiórkowe,
- roboty ziemne - wykopy związane z pogłębieniem koryta pod warstwy
konstrukcyjne nawierzchni placu, - wbudowanie obrzeża betonowego na ławie
betonowej, - wykonanie warstwy odcinającej z gruntu stabilizowanego cementem, -
wykonanie warstwy podbudowy
z mieszanki kamiennej, - wykonanie nawierzchni placu z betonowej kostki
brukowej,
- budowę przyłącza kanalizacji deszczowej wraz z kanałami do podłączenia
studzienek wpustowych oraz rur spustowych. Wykonawca wykona zamówienie w
terminie: od 01 lipca 2016 r. do 31 sierpnia 2016 r.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie:
01.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie,
co najmniej jednej roboty budowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż
100.000,00 PLN polegającej na ułożeniu nawierzchni z betonowej kostki brukowej
wraz z wykonaniem przyłącza kanalizacji deszczowej w celu odwodnienia terenu
utwardzonego, która została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Za spełniający wyżej wymieniony warunek
Zamawiający uzna Wykonawców, którzy zapewnią do celów realizacji zamówienia: a)
osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w
specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
i pełnić będzie funkcję kierownika budowy, b) osobę, która posiada uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów i pełnić będzie funkcję kierownika robót.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie
wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w
tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz
z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających,
czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania
przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o
robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie Zamawiający
uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa wyżej, tylko
takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnienie warunków, o których
mowa
w pkt III.3.2 ogłoszenia wraz ze złożeniem dowodów (w tym poświadczeń) czy
roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne,
lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków
udziału
w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu
w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy
kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które
należy złożyć Zamawiającemu:
1) podpisany, wypełniony Formularz oferty, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres
informacji) stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim - w oryginale; 2) w
przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające
jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy
(w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 3) w
przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie
zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego
zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich
w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy (w oryginale albo kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie
notariusza musi zostać załączone w oryginale); 4) w sytuacji gdy wykonawca
polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b
ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi
zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych
podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby
wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu
trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny
i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie
odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a
także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z
treści powyższego dokumentu, podpisanego przez osobę uprawnioną do
reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, musi jasno
wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
w tym czego dotyczy zobowiązanie np. rodzaj i ilość oddawanych do dyspozycji
wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego,
osób zdolnych
do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych, b) w jaki sposób zostaną
wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu
zamówienia
i na czym będzie polegało dysponowanie nim, c) jaki jest zakres i w jakim
okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy w
szczególności warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji i
rozszerzonej rękojmi - 10
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres
strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Katalog przewidywanych istotnych zmian postanowień
umowy zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.gmina.turek.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
pok.31, Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2016 godzina 09:30,
miejsce: wyłącznie w Centrum Informacji i Obsługi Urzędu Gminy Turek, ul.
Ogrodowa 4, 62-700 Turek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
Z up. Wójta Gminy
/-/ Katarzyna Skotarek
Zastępca Wójta Gminy
Lista wiadomości
Remont placu przy Urzędzie Gminy Turek - etap I
Remont placu przy Urzędzie Gminy Turek - etap I