Raport o stanie Gminy Turek za 2018 rok
Informacja o możliwości zgłoszenia udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Turek za rok 2018
Informacja o możliwości zgłoszenia udziału w debacie
nad Raportem o stanie Gminy Turek za rok 2018
Zgodnie z art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca
1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 506), wójt
gminy co roku do dnia 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy.
Raport o stanie Gminy Turek za 2018 rok został
złożony przez Wójta Gminy Karola Mikołajczyka do Przewodniczącego Rady Gminy w
ustawowym terminie.
Rozpatrzenie Raportu o stanie Gminy Turek nastąpi
podczas XII sesji Rady Gminy Turek, która odbędzie się w dniu 18 czerwca 2019
r. o godz. 16.00 w Urzędzie Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4.
Zgodnie z art. 28aa ust. 4 w/w ustawy, nad
przedstawionym raportem przeprowadza się debatę, w której zabierają głos radni
oraz mieszkańcy gminy.
W myśl art. 28aa ust. 7 pkt 1 w/w ustawy,
mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie, składa do przewodniczącego
rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.
Stosowanie do art. 28 aa ust. 8 w/w ustawy,
zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana
została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy
są dopuszczeni do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego
Rady Gminy zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi
15.
W związku z powyższym pisemne zgłoszenia
udziału w debacie będą przyjmowane do dnia 17 czerwca 2019 r. (poniedziałek),
do godziny 15.30 w Urzędzie Gminy Turek, pokój nr 18.
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny
jest w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Turek a także w Urzędzie
Gminy Turek, pokój nr 18.
Do pobrania:
Raport o stanie Gminy Turek za 2018 rok
Do pobrania: