Zapytanie ofertowe
Znak sprawy: GKI-GB.271.17.2019
Turek, dnia 05 czerwca 2019 roku
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie Zarządzenia Nr 6/2014 Wójta Gminy Turek z dnia 16 kwietnia 2014 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30.000 euro netto, zwracam się w trybie zapytania ofertowego z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na:
„Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w miejscowości Cisew"
I. Zamawiający:
Gmina Turek
ul. Ogrodowa 4
62-700 Turek
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje:
Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę pomieszczeń przedszkolnych części budynku Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w miejscowości Cisew
Zakres projektów:
a) przebudowa części pomieszczeń,
b) przebudowa instalacji sanitarnej,
c) przebudowa instalacji elektrycznej,
d) przebudowa instalacji c.o.,
e) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej,
f) inwentaryzacja architektoniczno-budowlana obiektu.
Zakres opracowania obejmuje również pozyskanie opinii, uzgodnień oraz decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowej realizacji zadania, w tym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
Zakres opracowania przedstawiony został w postaci graficznego załącznika do zapytania ofertowego.
Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie.
Bezpośredni kontakt z Dyrektorem Szkoły, P. Iwoną Chrzęściewską: 503-462-889
III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia: 13 grudnia 2019 r.
IV. Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie ze wzorem formularza oferty.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej następująco:
„Oferta na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w miejscowości Cisew"
Oferta powinna być napisana w języku polskim, trwałą czytelną techniką i obejmować całość zamówienia określonego przez Zamawiającego.
V. Wykaz dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy:
Formularz oferty (załącznik nr 1);
VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
Oryginał oferty należy przesłać pocztą, bądź dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego na adres: ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, pok. nr 31, do dnia 14 czerwca 2019 r., do godz. 12:00.
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu na składanie ofert nie będzie podlegała procesowi oceny.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
VII. Kryterium oceny ofert
cena - 100%.
VIII. Ważność oferty
Oferta jest ważna przez okres 30 dni od jej złożenia.
IX. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są Panie:
a) Cyntia Jafra, pok. nr 31, tel. 63 279 40 73,
b) Katarzyna Skotarek - Zastępca Wójta, pok. nr 19, tel. 63 279 40 71.
Wójt Gminy Turek
/-/ Karol Mikołajczyk
Do pobrania: