Zapytanie ofertowe
Turek, dnia 27 maja 2019 r.
OR-OC.271.1.2019
Zapytanie ofertowe
Na podstawie zarządzenia nr 6/2017 Wójta Gminy Turek z dnia 19 kwietnia 2017 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro zwracam się w trybie zapytania ofertowego z prośbą o przedstawienie oferty cenowej dotyczącej „przygotowanie i malowanie ścian w Sali posiedzeń Urzędu Gminy Turek".
I. Zamawiający:
Gmina Turek (adres siedziby: ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek)
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zadanie, które obejmuje przygotowanie, zagruntowanie i malowanie ścian o powierzchni około 183,50 m2.
Rozliczanie za wykonanie usługi nastąpi po zakończeniu i przyjęciu prac, na podstawie wystawionej faktury VAT. Zapłata należności realizowana będzie przelewem na konto Wykonawcy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury.
III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia : 10.07.2019 r. - 31.07.2019 r.
IV. Sposób przygotowania oferty:
Zgodnie ze wzorem formularza oferty.
V. Wykaz dokumentów jakie muszą dostarczyć wykonawcy:
1. Formularz oferty (załącznik nr 1)
2. Zaakceptowany wzór umowy (załącznik nr 2)
VI. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Elżbieta Sobierajska, Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, Tel. 63 279 40 60 (hol) e-mail ug@gmina.turek.pl
VII. Miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy przesłać pocztą, e-mailem lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego,
- ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej następująco : „Oferta - przygotowanie i malowanie ścian w Sali posiedzeń Urzędu Gminy Turek"
-termin składania ofert upływa z dniem 15 czerwca 2019 roku do godz. 15:00
WÓJT
/-/ Karol Mikołajczyk