Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. infrastruktury technicznej

Załącznik nr 2 do Zarządzenia nr 24/2015
Wójta Gminy Turek z dnia 07-04-2015 r.



Wójt Gminy Turek
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. infrastruktury technicznej


1. Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Turek ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek


2. Stanowisko urzędnicze ds. infrastruktury technicznej



3. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
f) wykształcenie wyższe techniczne w zakresie budownictwa lub inżynierii środowiska pierwszego lub drugiego stopnia w rozumienie przepisów o szkolnictwie wyższym i 3-letni staż pracy na podobnym stanowisku,
g) prawo jazdy kat. B.


4. Wymagania dodatkowe:


a) umiejętność pracy w zespole,
b) umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
c) kreatywność i samodzielność w działaniu,
d) odpowiedzialność,
e) dyspozycyjność,
f) odporność na stres,
g) wysoka kultura osobista,
h) znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem:
- prawa budowlanego,
- ustawy o drogach publicznych,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i odprowadzaniu ścieków,
- prawo geologiczne i górnicze,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- kodeks postepowania administracyjnego.


5. Przewidywany zakres zadań wykonywanych na stanowisku:


a) prowadzenie i przygotowanie spraw związanych z inwestycjami oświetleniowymi,
b) przygotowywanie projektów rozstrzygnięć, wniosków i stanowisk organów Gminy, dotyczących zaliczenia dróg i ulic do poszczególnych kategorii,
c) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, eksploatacją oświetlenia ulicznego, sieci wodociągowych i sieci kanalizacyjnych,
d) określanie szczególnego korzystania z dróg w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne.
e) rozliczanie i egzekwowanie należności za zajęcie pasa drogowego i umieszczenie urządzenia w pasie drogowym,
f) sporządzanie przypisu należności za zajęcie pasa drogowego i umieszczenia urządzenia w pasie drogowym oraz windykacja należności z tego tytułu,
g) koordynacja i obsługa we współpracy z innymi zarządcami dróg publicznych organizacji ruchu drogowego, bezpieczeństwa na drogach, oznakowania dróg i ulic oraz utrzymania wiat przystankowych,
h) zimowe utrzymanie dróg,
i) przygotowywanie oraz prowadzenie gminnych inwestycji i remontów
w zakresie wodociągów i kanalizacji,
j) realizacja zadań gminy wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu
w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,
k) realizacja zadań gminy wynikających z ustawy prawo wodne z wyłączeniem spraw dotyczących melioracji wodnych oraz ochrony przed powodzią i suszą,
l) realizacja zadań gminy wynikających z ustawy prawo geologiczne i górnicze,
m) nadzór nad pracami wykonywanymi przez robotników zatrudnionych
w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych w celu wykonywania zadań realizowanych na stanowisku,
n) przygotowywanie materiałów niezbędnych do uchwalenia budżetu Gminy oraz sprawozdawczości z wykonania budżetu,
o) przygotowywanie projektów uchwał wynikających z zadań realizowanych na stanowisku pracy.


6. Informacja o warunkach pracy na stanowisku.

a) podstawa nawiązania stosunku pracy - umowa o pracę na czas określony,
b) wymiar czasu pracy - pełen etat (40 godz. tygodniowo).


7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.


W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6 %.


8. Wymagane dokumenty.


a) życiorys z opisem dotychczasowej działalności zawodowej (CV),
b) list motywacyjny,
c) wypełniony kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
e) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i inne dokumenty potwierdzające staż pracy) ,
f) kopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
g) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy określonym na stanowisku (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie skierowany na badania lekarskie wstępne),
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
j) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, zgodnie z ustawą dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182).

W przypadku zamiaru zatrudnienia kandydat będzie obowiązany dostarczyć oryginały dokumentów do wglądu.


9. Termin i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. infrastruktury technicznej" osobiście w pok. Nr 20 (Sekretariat) lub przesłać drogą pocztą na adres: Urząd Gminy Turek, ul. Ogrodowa 4, 62-700 Turek, w terminie do dnia 24 kwietnia 2015 roku do godz. 15:30 (decyduje data i godzina wpływu do Urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.


10. Nabór będzie przeprowadzany w dwóch etapach we wskazanych terminach:


I etap w dniu 27 kwietnia 2015 r. - otwarcie ofert i sprawdzenie warunków formalnych złożonych ofert.

II etap w dniu 28 kwietnia 2015 r.
- rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zakwalifikowanymi do II etapu naboru.

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie i godzinie rozmowy kwalifikacyjnej.

Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.turek.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Turek.

Stosownie do art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych Wójt Gminy Turek jest administratorem danych osobowych osób ubiegających się o zatrudnienie w zakresie określonym w art. 221 Kodeksu pracy. Dane te będą przetwarzane w celu przeprowadzenia naboru.


Wójt Gminy Turek
/-/ Karol Mikołajczyk


Pliki do pobrania:
  1. Oświadczenie o karalności
  2. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  3. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych
  4. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia
  5. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie